Chì ci hè a pressione di i tubi di filu di plastica PVC?

U tubu di PVC rinforzatu hè adupratu in i tubi ideali di l'equipaggiu cumuni cum'è l'industria, l'agricultura, a pesca, l'edificazioni è e case, è u pipeline ideale di gas naturale è oliu.U muru di u tubu internu è esternu di u tubu di PVC rinfurzà u tubu uniforme è liscia, senza bolle.I tubi rinforzati in fibra di PVC anu tolleranza à u stress, stretching stretching, resistenza resistente à u pH, resistenza à l'oliu, dolcezza è dolcezza, bona trasparenza è curvatura senza i vantaghji di a morte.In termini di oliu, trasmissioni di gas, infuzione, etc., pò rimpiazzà parzialmente tubi di metallu, tubi di gomma è tubi di plastica ordinariu, è hà un valore impurtante per u sviluppu è l'applicazione.
tubu di PVCmanica rinfurzata hè largamente usata in meccanica, mine di carbone, oliu, chimica, architettura, civili è altri campi.Hè adattatu per u trasportu di pressione o di gas è liquidu corrosivu.L'essenza ci permette di piglià un ochju à a pressione di a manguera di rinforzu di fibra di PVC.
Tubu per rinfurzà a fibra di PVC
1. Hè ricumandemu à utilizà tubi di rinforzu di fibra di PVC in a temperatura adattata è a gamma d'istruzzioni.
2. L'espansione è a cuntrazione di u tubu di fibra di PVC rinforza cù a so pressione interna è l'effetti di a temperatura.Per piacè tagliate a manguera à a lunghezza necessaria durante u periodu di prova.
3. Quandu applicà a prissioni, apre a valvula pianu pianu per impediscenu chì a mangue ùn sia dannighjata da a pressione d'impattu.
4. Quandu usu di prissioni negativu, u tubu deve esse ragiunate sceltu secondu i sfarenti cambiamenti è cundizioni di e cundizioni.In u mondu sanu, u dormitoriu di filu di plastica PVC hè avà diventatu unu di i principali industrii di l'industria plastica di u mo paese.
Nta l'ultimi anni, cù u rapidu sviluppu di a fabricazione di l'automobile glubale, l'estrazione di petroliu, u reservoir agriculu, l'industria di a chimica marina è l'industria di a custruzione, a dumanda di tubi hè in crescita, è a cumpetizione cù a cumpetizione internaziunale hà cuntinuatu à cresce.U migliuramentu cuntinuu di a tecnulugia di tubi è di i metudi di produzzione, di i normi è di e strutture, è u scopu di l'applicazione di i tubi rinforzati in fibra di PVC hè ancu in espansione.
High-Pressure-PVC-Steel-Wire-Reinforced-Spring-Hose


Tempu di pubblicazione: 20-ottobre-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu