Chì ci sò e diffirenzii trà u tubu di PVC quadru è u PVC tondu di glutine è quale hè più durable

Quandu compra tendini di plastica PVC, spessu scontru duie opzioni.Unu hè un tubu d'ossu quadru di PVC cù un scheletru quadratu di superficia.I tubi osteo tondi di PVC sò rinfurzati da a superficia.U tubu quadru di PVC è u tendinu tondu di PVC sò tramindui tubi rinforzati di tendini di plastica PVC.Sò spessu scontranu a diffarenza trà i clienti chì dumandanu trà i dui?Quale hè più durable?Lasciami introduci duie strutture plastiche di PVC diffirenti sottu u tubu di u tendinu.
I materiali usati in dui tipi di tendini plastichi sò listessi.L'ingredienti principali sò polivinyl chloride, brillanti, corrosivi è durable.A causa di l'aghjunzione di plastificanti, in u prucessu di fabricazione, l'agenti anti-aging è altri materiali ausiliarii tossichi aumentanu a so resistenza à u calore, a tenacità, u ritardu, ecc.U tubu rinforzatu di u tendinu di plastica PVC hè rinfurzatu da un tendon spirale di PVC molle.Cum'è un muru di u muru, u PVC duru hè adupratu cum'è materiali di pruduzzioni di tendini spirali.natura
1. Tubu quadru PVC
U tubu quadratu hè ancu chjamatu tubi di tendini muscolari di carne bovina o tubi di chiglia, tubi fini grigi, etc., chì sò principarmenti usati per l'approvvigionamentu di l'acqua urbana, l'acqua, l'irrigazione di i terreni agriculi, i minieri di carbone, i campi petroliferi, l'equipaggiu di navi è altre machini, è ancu. altre machini è altre machini è apparecchi elettronichi è apparecchi elettronichi Essence U flussu di l'acqua hè ancu utilizatu per pompe di drenaje è climatizzatori;equipaggiu di regolazione di l'aria è di ventilazione.
2. Tubu di glutine ronda di PVC
In l'artighjanu simplice è l'applicazione estensiva, a produzzione di tendini tondi in u mondu hè assai cumuni.In fatti, ùn ci hè micca differenza trà i tubi di glutine in quantu à l'usu.A cosa più impurtante hè l'artighjanu.
Chì ghjè a diffarenza trà dui tendini di plastica PVC?
1. L'apparenza di u tubu quadru di PVC hè un scheletru di plastica quadrata.U prucessu di produzzione hè stata spressu.L'osse è i pareti di i tubi sò stati stritti.L'osse sò cuparti da u muru.U più grande finale di stu prucessu hè chì se i pianti duru sò difficiuli di rompe, l'osse si romperanu facilmente.Inoltre, l'ossi sò esposti à l'anzianu è l'anzianu.
2. U scheletru tondu rinforza l'aspettu di u tubu di tendinu tondu di PVC.U prucessu di pruduzzione hè una macchina affollata.L'osse è i mura di u tubu sò spressu à u stessu tempu, è i mura di u tubu sò impannillati in a produzzione di u scheletru.megliu unu.
In generale, ùn ci hè micca differenza in l'usu di tubi quadrati di PVC o tubi di glutine tondi.I dui sò pareti interni lisci, è i tendini spirali esterni sò rinfurzati.In ogni casu, s'ellu ùn hè micca un requisitu speciale, hè cunsigliatu di sceglie un tendinu circular.Relativamente parlante, dopu à pruvà glutine, a produzzione di u listessu materiale hè più durable.
Cumu identificà i vantaghji è i contra di u tubu di filu d'acciaio pvc


Tempu di Postu: Oct-08-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu