Benvenuti calorosamente à l'ospiti arabi per visità a cumpagnia

À l'iniziu di l'annu novu u 2 di ghjennaghju di u 2023, a nostra cumpagnia hà inauguratu u più grande cumpratore di tubi d'acciaio in Arabia.
U sgiò Wu, direttore di u dipartimentu di l'esportazione di a cumpagnia, hà ricevutu calorosamente invitati da luntanu in nome di a cumpagnia.Accumpagnatu da i principali di diversi dipartimenti di a cumpagnia, l'ospiti arabi anu visitatu l'attellu di pruduzzione di tubi in PVC di a cumpagnia, l'area di almacenamento per i prudutti di tubi di plastica finiti è l'area di custruzzione in situ.Durante a visita, l'entourage di a nostra cumpagnia hà datu introduzioni dettagliate di u produttu à i clienti, è hà rispostu in modu prufessiunale à e dumande suscitate da i clienti.A ricca cunniscenza prufessiunale è a capacità di travagliu ben furmata anu lasciatu ancu una impressione profonda nantu à i invitati.

名气考察一副本
Dopu a visita di u cliente, hà avutu una discussione approfondita cù u Signore Wu nantu à a futura cooperazione trà i dui partiti, sperendu à ottene u cumplementariu win-win è u sviluppu cumunu in futuri prughjetti di cooperazione!

名气考察二副本
Mingqi Pipe Industry Co., Ltd. hè una impresa specializata in a produzzione di tubi PVC.In l'ultimi anni, basatu annantu à u mercatu domesticu, a cumpagnia hà continuamente esploratu u mercatu internaziunale cù qualità di produttu d'alta qualità è serviziu dopu a vendita.I prudutti sò stati esportati in più di una decina di paesi cumpresi Sudafrica, Israele, India è Messicu.
In u 2023, a Cumpagnia Mingqi hà da cuntinuà à s'appoghjanu nantu à a so propria tecnulugia avanzata, sperienza ricca è cuncetti avanzati per andà versu scopi più alti in u sviluppu di novi prudutti, l'assicuranza di qualità è i sistemi di serviziu.


Tempu di Postu: 05-Jan-2023

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu