Metudu di cunnessione di pipeline di tubu di filu di PVC trasparente

U cosiddettu filu d'acciaio di tubu trasparente PVC, in breve, hè di aghjunghje un tubu trasparente PVC non tossicu nantu à a basa di u filu d'acciaio incrustatu per rinfurzà a durabilità di u tubu è rende u tubu resistente à l'usura, resistente à a corrosione è à u clima. - resistente., a dinamica di u fluidu di u tubu pò esse facilmente osservatu, a manguera hè largamente usata, soprattuttu in l'industria di trasfurmazioni alimentarii, apprufittannu di i vantaghji spiciali di sta manguera, ma a temperatura di u funziunamentu deve esse cuntrullata à 0 ° C à 65 °. C, una volta chì supera u Range averà un impattu incommensurable nantu à a vita di a manguera.
Per risolve a cunfusione di i clienti in l'usu, l'assemblea è l'ispezione di a manguera, i seguenti punti per l'attenzione sò stati risolti.

Precauzioni per l'usu di tubi di filu d'acciaio trasparente PVC:

U tubu di filu d'acciaio in PVC deve esse usatu in u intervallu di temperatura è pressione specificata.Quandu si applica a pressione, apre / chjude ogni valvula lentamente per prevene a pressione di scossa è danni à a manguera.

Ùn aduprate micca tubi di qualità micca alimentaria per pruduce o manighjà l'alimentu, serve l'acqua potable, è coccia o lavà l'alimentu.

I tubi devenu esse utilizati sopra u so raghju minimu di curvatura.

Quandu a manguera hè appiicata à polveri è granuli, per piacè aumentà u so raghju di curvatura quant'è pussibule per riduce l'usura pussibule di a manguera.

Ùn aduprate micca in cundizioni estremi di curvatura vicinu à parti metalliche.

Ùn toccate micca a manguera direttamente o vicinu à una fiamma aperta.

Ùn rotule micca a manguera cù un veiculu, etc.

Quandu tagliate u filu d'acciaio rinfurzatu cù un tubu di filu d'acciaio trasparente è un tubu di filu d'acciaio compositu rinfurzatu cù fibre, u filu d'acciaio esposta causarà danni à e persone, fate una attenzione particulari.
Note durante l'assemblea:

Per piacè sceglite un raccordu metallicu adattatu per a dimensione di u tubu è installate.

Quandu si inserisce una parte di u raccordu in a manguera, ùn aduprate micca a forza bruta, ma aduprate a dimensione adatta.S'ellu ùn pò micca esse inseritu, riscalda a manguera di filu chjaru cù acqua calda è inserisci.

Note nantu à l'ispezione:

Prima di l'usu, verificate s'ellu ci hè una anomalia in l'aspettu di a manguera (traumu, indurimentu, addolcimentu, decolorazione, etc.).

Assicuratevi di verificà regularmente una volta à u mese.

Se si trovanu segni anormali durante l'ispezione, cessate di utilizà immediatamente, riparà o rimpiazzate cù manichi novi.

High-Pressure-PVC-Steel-Wire-Reinforced-Spring-Hose


Tempu di Postu: Aug-30-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu