I pruduttori di tubi trasparenti spieganu e so specificazioni d'usu

I pruduttori di tubi trasparenti spieganu e so specificazioni d'usu

1. Mantenimentu

A manguera trasparente ùn deve esse trascinata nantu à superfici affilate o rugose, è ùn deve esse martellata, tagliata da un cuteddu, deformata o sbattuta da un veiculu.E misure protettive apprupriate si deve esse pigliate quandu si trasporta pipi pisanti dritti, soprattuttu quandu si elevanu.

2. Prova di sigillatura

Dopu chì a ghjunta metallica hè stallata, una prova idraulica deve esse realizata (a pressione di prova deve seguità i dati currispundenti) per assicurà chì a articulazione metallica è a mangue ùn anu micca perdite è senza looseness.

Se ùn ci hè micca una specificazione di prova standard, a prova di pressione deve esse in cunfurmità cù i dati furniti da u fabricatore di tubi.

3. Scaricamentu elettrostaticu

Quandu si stallanu una manguera cù una funzione di scaricamentu staticu, hè necessariu di seguità e specificazioni di stallazione specificate da u fabricatore.Dopu chì l'interfaccia metallica hè stallata, deve esse pruvatu in cunseguenza.Se a manguera pò solu resiste à una bassa resistenza, pruvate cù un tester di strada o un controller d'insulazione.

4. Fixtures

I tubi nantu à l'attrezzi devenu esse assicurati.E misure di sicurezza ùn anu micca affettà a deformazione normale di a manguera per via di a pressione, cumprese (lunghezza, diametru, curvatura, etc.).Se u tubu hè sottumessu à forze meccaniche speciali, pressione, pressione negativa o deformazione geomètrica, cunsultate u fabricatore.

5. Parti muvimenti

U tubu installatu nantu à e parti in muvimentu deve assicurà chì u tubu ùn sia micca impattu, bluccatu, purtatu è anormalmente curvatu, piegatu, trascinatu o torciatu per via di u muvimentu.

6. Riferimentu Information

In più di a marcatura, se vulete aghjunghje l'infurmazioni di riferimentu nantu à a manguera, duvete sceglie a cinta adatta.Inoltre, pitture è rivestimenti ùn ponu micca esse usatu.Ci hè una interazzione chimica trà a film di copertura di a manguera è a suluzione di pittura.

7. Mantenimentu

U mantenimentu di basa di u tubu hè sempre necessariu per assicurà a prestazione di u tubu.L'attenzione deve esse pagata à certi fenomeni specifichi di contaminazione di articuli metallichi è tubi di reazione, cum'è: invechjamentu normale, corrosione causata da usu impropriu, accidenti durante u mantenimentu.

Una attenzione particulari deve esse pagata à l'occurrence di i seguenti fenomeni:

Cracks, scratch, crack, breaks, etc. in u stratu protettivu pruvucarà a struttura interna per esse esposta.

fuga

Sì e cundizioni sopra, a manguera deve esse rimpiazzata.In certi ambienti di usu specifichi, una data di scadenza deve esse indicata per assicurà un usu sicuru.A data hè stampata nantu à a manguera è a manguera deve esse discontinuata immediatamente ancu s'ellu ùn hà micca fallutu.

8. Riparazione

Normalmente ùn hè micca cunsigliatu per riparà a manguera.Se deve esse riparatu in circustanze spiciali, hè necessariu di seguità strettamente i cunsiglii di riparazione di u fabricatore.A prova di pressione hè necessaria dopu a riparazione hè finita.Se una estremità di a manguera hè contaminata da un tagliu, ma u restu di a manguera risponde sempre à i requisiti di produzzione alimentaria, a parte contaminata pò esse tagliata per compie a riparazione.

pruduttu_11


Tempu di Postu: Dec-17-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu