Conservazione è mantenimentu di tubi di fibra PVC

Caratteristiche di u produttu di tubi in fibra di PVC: morbida, trasparente, elastica, non tossica è insapore, bona resistenza à u clima, resistenza à a corrosione, resistenza à l'anziane, bona resistenza à a pressione, raghju di curvatura chjucu, resistenza à l'usura;u spessore di u muru, a lunghezza, u culore diversificatu u culore, u culore, u culore è a diversificazione di u culore In cunfrontu cù u tubu ordinariu, hà più vantaghji.Hè resistente à a pressione, a resistenza à a corrosione, ùn uccide micca, a resistenza à l'abrasione, l'acidu è l'alkali, i raghji anti-ultraviolet, è u muvimentu còmuda.Pò evità efficacemente a crescita di muschi.
In a vita di serviziu, i materiali plastichi seranu affettati da certi fatturi chì affettanu e so proprietà fisiche.Ancu s'ellu ci hè una capa rinfurzata (strata di fibra di poliester o azzaru spirale), pò esse affettata da diversi fatturi, soprattuttu à u tempu di almacenamiento.I seguenti suggerimenti ponu esse ridotti o impediscenu u deterioramentu di i prudutti di almacenamentu quantu pussibule.In seguitu, vi purteraghju à sparte l'almacenamiento è u mantenimentu di u tubu di fibra PVC.
Periudu di almacenamentu: U tempu di almacenamentu deve esse ridutta à u limitu minimu attraversu un sistema di rotazione regulare.
Se ùn hè micca evitata per un bellu pezzu, hè cunsigliatu di verificà a manguera prima di l'usu propiu;a manguera per ùn cunnetta l'accessori (vede a data nantu à a marca di a manguera) deve esse messe in usu in dui anni, è quelli chì sò assemblati deve esse messi in investimentu in un annu.usu.Temperature è umidità: A temperatura di almacenamento ideale hè trà 10 ° C è 25 ° C. A manguera ùn deve esse esposta à ambienti cù una temperatura di più di 40 ° C o menu di 0 ° C. Se a temperatura hè più bassa di -15. ° C, hè cunsigliatu di piglià qualchi misure preventive quandu si usa a manguera: ùn pò micca esse guardatu vicinu à a fonte di calore o in un ambiente d'umidità alta o bassa (ùn deve esse più di 65%).
Bassa esposizione: Hè cunsigliatu di almacenà a manguera in lochi senza luce, soprattuttu per evità l'illuminazione diretta o forte.Sì i cundizioni sò limitati è ci sò finestri, hè cunsigliatu di utilizà a cortina per copre u sole.
Cuntattu cù altri materiali: i tubi ùn devenu esse esposti à solventi, carburanti, oliu, oliu, oliu, chimichi volatili, acidi, disinfettanti è liquidi organici.A natura di i materiali plastichi cambierà cù e caratteristiche fisiche cù u tempu o altri fattori.Ancu s'ellu ci hè una capa rinfurzata (strata di fibra di poliester o azzaru spirale), pò esse affettata negativamente da un almacenamentu impropriu.E seguenti misure ponu minimizzà a deteriorazione di i prudutti di almacenamiento.
High-Pressure-PVC-Steel-Wire-Reinforced-Spring-Hose


Tempu di Postu: Oct-08-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu