Tubu d'aria in PVC da mingqi hose disustry

Tubu d'aria in PVC da mingqi hose disustry
U tubu di l'aria in PVC hè assai durable è resistente à l'abrasione.Hè cunsideratu cum'è l'opzione economica.mentre chì ùn hè micca cusì versatile perchè a manguera di poliuretano è a manguera hibrida, hè bella quandu si travaglia in u clima cálido.Hè ancu faciule di maneuvrà intornu à curve è ostaculi senza esse appiccicati.

Opzionale multicolore
Un'altra caratteristica di i tubi di l'aria in PVC hè chì hè spessu fattu in una diffusione di culori brillanti.cum'è neru, chjaru, rossu, turchinu, viola, giallu, verde, o altri culori ricunnoscevule per evità di tripping in u compitu di u travagliu.

U culore dipende di scopi d'usu totalmente differenti è pò ancu esse attraversu cù numerosi culori.

Lunghezza massima supportata
Di genere, i tubi di l'aria in PVC sò longu 50 o 100 piedi, cù alcune eccezzioni.a maiò parte di a ghjente pò optà per l'opzione di 100 piedi perchè li permette di maximizà a so distanza quandu usanu.Questu hè particularmente utile s'ellu elimina u requisitu per un cordone di estensione associatu.

Ci hè parechje situazioni specifiche in quale una manguera di 50 piedi pò esse una scelta assai megliu.u scenariu pianu seria una volta operatu in quartieri stretti.quandu hè u casu, ogni pocu di l'aria conta è un tubu di l'aria più corta pò facilità a minimizzà a perdita di resistenza.

Vasta gamma di dimensioni
A dimensione di u tubu di l'aria in PVC varieghja da 1/4 "à 1".i diametri interni più cumuni sò 1/4- è 3/8-inch.Parechje persone selezziunate una manguera di 1/4-inch per via di a so più ligera cà a varietà 3/8-inch.Hè più faciule per arrotolare, trasportà è almacenà.Di sicuru, ùn hè micca male chì u prezzu per una manguera di 1/4-inch hè sottu à a so contrapartita di 3/8-inch.

Un diametru internu più largu, però, pò ancu avè vantaghji.Cum'è lunghezze più brevi di tubi, un diametru internu più largu pò facilità a limitazione di a perdita di resistenza.

Sì avete una dumanda speciale, pudemu ancu fà persunalizazione.
MINGQI HOSE INDUSTRY, TRAVAILU IN L'INDUSTRIA PVC MORE THAN 20 YEARS, BEST QUALITY, BEST PRICE, BEST SERVICE.

qrc8veoccfycjnsnzewq_1500x


Tempu di Postu: Dec-14-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu