Precauzioni per l'usu di tubi trasparenti di PVC

U tubu PVC hè un tubu PVC trasparente non tossicu per u scheletru di filu d'acciaio spirale incrustatu.Aduprà una temperatura di 0- + 65 ° C. Stu pruduttu hè assai flexible, resistente à l'usura è hà solventi eccellenti (a maiò parte di l'ausiliari chimichi).Pò esse usatu per e pompe à vacuum Macchine agricule, equipaghji di scaricamentu è irrigazione, equipaghji petrochimici, machini di trasfurmazioni di plastica è industrie di macchine per a salute di l'alimentariu.U tubu rinforzatu in fibra di PVC hè un muru internu è esternu di PVC molle.A strata rinfurzata media hè a manguera trasparente è micca tossica di fibra di poliester.E caratteristiche durable sò boni pipelines di l'aria, l'acqua, u gasu, l'oliu, l'oliu è l'altri liquidu è gasu in u intervalu di 0-65 ° C. PVC hè ligeru, suave, trasparente è prezzu.Hè appiicata à i prudutti di supportu cum'è a machina, l'ingegneria civile, l'equipaggiu d'aquarium è altre industrie.
Features:
1. U culore di l'apparenza: principarmenti blu, giallu, verde, è e caratteristiche di bella è generosa.È pò ancu persunalizà diversi culori secondu i bisogni di l'utilizatore.
2. Caratteristiche: A lunghezza di a pipa di l'acqua pò esse spliced ​​arbitrariamente durante l'usu, hè cunvenutu per spustà, forte mobilità, è pò esse disassemblata quandu si almacena, occupendu spaziu pocu.
3. Caratteristiche di u funziunamentu: Forte resistenza à a corrosione, resistenza à u friddu è pressione, micca fàciule à invechje, micca deformazione, vita di serviziu à longu andà di tubi di gomma è altri tubi di plastica.
4. Scope d'usu: I prudutti sò largamente applicabili.Attualmente, hè principalmente utilizatu per u drenaje è l'irrigazione in terreni agriculi, giardini, prati, zoni minieri, campi petroliferi, edifici è altri lochi.
Precauzioni per l'usu di tubi trasparenti di PVC:
Assicuratevi di utilizà tubi di plastica in u intervallu di temperatura è pressione specificata.Quandu applicà a pressione, per piacè apre lentamente / spegne ogni valvola per evità di furmà pressione d'impattu è dannu a manguera.A manguera s'inflarà è sminuisce ligeramente cù i cambiamenti in a so pressione interna.Quandu si usa, tagliate u tubu à una lunghezza un pocu più longa di quella chì avete bisognu.
U tubu utilizatu hè adattatu per u fluidu caricatu.Quandu u tubu utilizatu in incertezza hè adattatu per certi fluidi, cunsultate un prufessiunale.
· Per piacè ùn aduprate micca tubi à livellu micca alimentariu per a produzzione o trasfurmazioni di prudutti alimentari, furnisce l'acqua potable è a cucina o lavà l'alimentu.Per piacè aduprate a manguera sopra u so raghju minimu di curvatura.Quandu a manguera hè aduprata in polvere è granuli, per piacè aumentà u so raghju curvevule quant'è pussibule per riduce l'usura chì pò esse causata da a manguera.
· Vicinu à parti metalliche, ùn l'utilizate micca in u statu di curvatura estrema.
· Ùn cuntattate micca a manguera direttamente o vicinu à u focu luminoso.
· Ùn aduprate micca i veiculi per sfracicà u tubu.
· Quandu tagliate un tubu rinforzatu di filu d'acciaio è un tubu di rinforzu compositu di filu d'acciaio fibru, i so fili d'acciaio esposti causanu danni à e persone, fate una attenzione particulari.
Precauzioni durante l'assemblea:
· Per piacè selezziunate u connettore metallicu adattatu per a dimensione di u tubu è installate.
· Quandu inserisce una parte di a scanalatura di l'scala di pisci in u tubu, applicà l'oliu nantu à u tubu è a scanalatura di l'scala di pisci.Ùn coce micca cù u focu.Se ùn pudete micca inserisce, pudete aduprà l'acqua calda per riscalda u hub.
Precauzioni durante l'ispezione:
· Prima di utilizà a manguera, cunfirmà chì l'aspettu di a manguera hè anormale (traumu, indurimentu, addolcimentu, decolorazione, etc.);
· Durante l'usu normale di i tubi, assicuratevi di implementà cuntrolli regulari una volta à u mese.
· A vita di serviziu di a manguera hè largamente affettata da e caratteristiche, a temperatura, u flussu è a pressione di u fluidu.Quandu si trovanu segni anormali prima di l'operazione è l'ispezioni regulare, per piacè cessate di usà immediatamente, riparà o rimpiazzà a nova manguera.
Precauzioni per salvà u tubu:
· Dopu chì u tubu hè adupratu, sguassate u residuu in u tubu.
· Mantene in casa o ventilazione scura.
· Ùn mantene micca i tubi in u statu di curvatura estrema.

Tubu di filu d'acciaio in PVC-2


Tempu di Postu: Nov-08-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu