Cumu installà u PVC Spray Hose?

U tubu di spray d'alta pressione in PVC ùn hè micca solu largamente utilizatu in a nostra rutina di u ghjornu, ma hè ancu generalmente utilizatu in l'industria.Avemu qualchì volta u prublema chì a manguera hè rotta o avemu bisognu di assemblea una altra manguera.

Hè solu una piccula impresa, è parechji individui decideranu di presentà senza nimu.Allora cumu fà?Segui i seguenti precautions per installà un tubu di spray d'alta pressione in PVC.

1. L'alta pressione di PVC spray hose fittings, segmenti, latches, è valves utilizati per u stabilimentu deve passà l'investigazione.

2. Prima di stabilimentu, a superficia interna è esterna serà pulita, simultaneamente, cuntrollà s'ellu ci hè materia scunnisciuta in u so canali internu.

3. Verificate s'ellu l'unpleasantness di a superficia di fissazione è a guarnizione di u spout cumple cù i prerequisites.Ùn ci sarà micca scratch (in particulare graffii sparsi) è spots chì influenzanu l'esekzione di fissazione nantu à a superficia di fissazione.

4. Durante u stabilimentu di i tubi, i rack formali deve esse utilizati per a riparazione.Nant'à i racks di tubi chì sò in cuntattu cù tubi è raccordi d'alta pressione, manichi difensivi deve esse introduttu da i prerequisiti di u pianu.

5. Quandu l'introduzione di a manguera di spruzzo d'alta pressione, u chamfer di a stringa di l'estremità di a manguera serà scupertu.Mentre introduce a guarnizione, ùn l'equilibra micca cù fili metallichi.Margarina u beccu è a guarnizione in anticipu.Delicate guarnizioni metalliche d'alta pressione duveranu esse posizionate precisamente in u sediu di a sigillatura.

6. I bulloni di rib deve esse fissatu in modu uniforme è micca esorbitante.Dopu chì i bulloni sò fissi, i dui spine duveranu esse uguali è cuncentrichi.A lunghezza scoperta deve esse essenzialmente qualcosa assai simili.

7. Duranti u stabilimentu, tecnichi cum'è pulling, pushing, bending, o aghjustà u gruixu di u gasket ùn deve esse utilized à cumpensà per assemblea o stabilimentu blunders.

8. In u casu chì u stabilimentu di a manguera ùn pò micca esse fattu è finitu constantemente, u spout apertu serà chjusu in u tempu.I pezzi di a parte di prova di l'instrumentu nantu à a manguera seranu introdutte simultaneamente cum'è a manguera.

Per piacè cuntattateci avà se vulete cumprà un tubu di spruzzo di PVC d'alta pressione.

Cumu installà u PVC Spray Hose

Tempu di post: 11-ghjugnu-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu