Cumu identificà i vantaghji è i contra di u tubu di filu d'acciaio pvc

1. Observe s'ellu u lumen hè regularmente è se u gruixu di u muru hè uniforme.A cavità interna è u latu esternu di u tubu di filu d'acciaio PVC di bona qualità sò circulari standard?U muru di pipa annular hè distribuitu uniformemente.Pigliate a pipa d'acciaio in PVC cù un diametru internu di 89 mm è un grossu di u muru di 7 mm per esempiu?A parte più grossa di u muru di pipa cù qualità povira pò ghjunghje à 7,5 mm?A parte più fina hè solu 5,5 mm?Causà u tubu d'acciaio di PVC per scoppià o deforma?Affetta l'usu normale.

2. Observe s'ellu ci sò bolle d'aria o altri oggetti visibili nantu à u muru di u tubu d'acciaio PVC?Hè incolore è trasparente.U muru di u tubu d'acciaio PVC d'alta qualità hè cristallu?Nisuna impurità.U culore giallu di u tubu d'acciaio PVC difettu pò esse causatu da a descomposizione, l'anzianu, o un almacenamentu impropriu à longu andà per una manipulazione impropria durante u prucessu di produzzione.

3. Fora di un pocu odore di plastica, a pipa d'acciaio di PVC d'alta qualità ùn hà micca l'odore di qualsiasi altri prudutti petrochimichi.È a pipa d'acciaio inferjuri hà un odore di diesel sgradevule è pungente ?In particulare in l'estate calda?A ghjente ùn pò micca avvicinassi.

4. I muri interni è esterni di i tubi d'acciaio di PVC d'alta qualità sò lisci è si sentenu bè, mentre chì i tubi di bassa qualità sò relativamente ruvidi.

5. Quandu si misurà u gruixu di u muru?I dui estremità di u tubu di filu d'azzaru PVC deve esse tagliatu?U tubu mediu deve esse sceltu cum'è a prova di mostra?Per impediscenu à certi pruduttori senza scrupulu di fà un fuss à i dui estremità di a pipa?

6. Tagliate uni pochi di centimetri di filu d'azzaru à i dui estremità di u tubu di filu d'azzaru di PVC?Piegate u filu d'azzaru ripetutamente?Verificate a forza è a tenacità di u filu d'acciaio.Un filu d'acciaio di qualità povira si romperà dopu una o duie pieghe?U filu d'azzaru di pipa d'acciaio di PVC d'alta qualità richiede strumenti speciali per esse tagliati.A qualità di u filu d'azzaru determina a qualità di u tubu tutale?U tubu di filu d'acciaio di PVC cù prublemi di qualità causati da u filu d'azzaru hè propensu à a deformazione irreversibile.

High-Pressure-PVC-Steel-Wire-Reinforced-Spring-Hose


Tempu di Postu: Aug-04-2022

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu