Applicazione di l'agricultura PVC LayFlat Hose

A nostra agriculturaTubu PVC LayFlathà e seguenti caratteristiche:

1. Alta durabilità: Dopu à ripetute prove di plegamentu è estrusione, hà sempre una durabilità forte è pò mantene una vita di serviziu stabile in ambienti duri.

2. Resistenza à alta pressione: perchè hè fatta di materiali d'alta resistenza, pò sustene a pressione di l'acqua più altu è l'impattu più forte.

3. Amichevule per l'ambiente è sanu: u nostru materiale agriculu di PVC LayFlat hè fattu di materiali amichevuli di l'ambiente è ùn cuntene sustanzi nocivi.

4. Facile installazione: Hè cuncepitu cum'è una struttura di tubu flexible, chì hè cunvenutu per l'utilizatori à stallà in situ, senza arnesi di saldatura è prufessiunali.

5. Una larga gamma di applicazioni:
In più di esse adattatu per l'irrigazione agricula è a gestione di a terra, pò ancu esse aduprata in l'ingegneria di a custruzzione, mine, piante chimiche, ingegneria municipale è altri campi.

1. L'irrigazione agricula: Hè principarmenti utilizata per l'irrigazione di diversi culturi, cum'è u risu, u granu, u granu è i vegetali, è pò trasportà rapidamente una grande quantità d'acqua à u campu.

2. Irrigazione di l'arbureti di fruttu: Sicondu e diverse dumande d'acqua di l'arbureti di fruttu, i metudi di irrigazione currispundenti sò implementati durante u periodu di crescita di l'arbureti di fruttu è e diverse periodi.In più di assicurà l'approvvigionamentu di l'acqua, pò ancu mantene a pulpa di a terra.

3. Irrigazione di u paisaghju: principarmenti utilizatu in i lochi publichi à grande scala, cum'è giardini, parchi, campi di golf, gimnasti è altri lochi, chì ponu salvà tempu è manodopera è migliurà l'efficienza di irrigazione.

4. Verificate u drenaje di diga: Hè principarmenti utilizatu per u drenaje intermittente è u drenaje regulare di i diga di cuntrollu, chì ponu scaricate rapidamente l'acqua accumulata per mantene a terra secca è assicurà a crescita normale di i culturi.

5. I prudutti di a pesca è di l'acqua: principalmente per i pisci di pisci, cum'è stagni di pisci, stagni di gamberetti, etc., ponu rinfurzà rapidamente e fonti d'acqua per assicurà a qualità di l'acqua pulita è a crescita sana di l'organisimi cultivati.

6. L'acqua industriale: Hè adattatu per u trasportu è u scaricamentu di l'acqua di rinfrescante in a produzzione industriale, l'acqua di materia prima chimica, è l'acqua blended in l'industria pisanti.

U nostru ATubu in PVC LayFlat per l'agriculturavene in una varietà di dimensioni è mudelli per adattà à una varietà di e diverse esigenze di applicazione.Utilizemu l'ultime tecniche di produzzione è prucessi in a fabricazione di i nostri prudutti per assicurà i più alti standard di qualità è prestazione.

Sè vo circate di alta qualità, praticu è ecunomica agricultura PVC LayFlat manna, simu a vostra megliu scelta.A nostra squadra di vendita prufessiunale è a squadra di serviziu dopu a vendita vi furnisceranu sempre i migliori prudutti di qualità è u megliu serviziu.

 

1
1-191214111638
微信图片_20230220160026

Tempu di Post: 30-May-2023

Applicazioni principali

I metudi principali di usu di filu Tecnofil sò datu quì sottu